کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

نزدیکتر میام...

نزدیک تر میام...حالا میتونم صورت ماه تو واضح ببینم...آره خودتی...چه لباس قشنگی...چقد بهت میاد..چقد آرزو داشته ام من الآن کنارت بودم..الان باید دستای من تو دستات میبود!چی شد یدفه؟نمیدونم...!تو سرم سروصداست...شلوغه..جلو میام...اشکام...خسته شدم..کاش خواب بود..حرفات یادم میاد تو عشق منی عزیزم..بدون تو میمیرم..اونیکه مرد منم نه تو..بازم اشکام..جلوتر میام..نگات به من می افته..فقط نگا میکنی..وامیستم..دیگه جلوتر نمیام..اه اشکای لعنتی..زیر لب...خوشبخت شی..!لبخند میزنی...اشک میریزم...دیگه منم و اشکام...خودم تنها..!

کاش دروغ نمیگفتی!!!


اکنون که دارم این نامه را مینویسم

اکنون که دارم این نامه را مینویسم؛

دلم میخواست ، تو را در کنار خود بیابم نه در آغوش دیگران .


اکنون که دارم این نامه را مینویسم
با خود میگویم ، عشقش وفا ندارد ؛ دلی گوید برو و دلی گوید بمان ، نمیدانم به کدامین راه بروم .


اکنون که دارم این نامه را مینویسم


در ته دل لرزشی احساس میکنم ، این زنگ خطریست برای شکستی بی رحمانه.


ادامه این دل نوشته در ادامه مطلب....

 

ادامه مطلب ...

اعتماد به نفس بیش از حد دخترا

دختره استاتوس گذاشته:


پسر بودن جرم نیست
بیماریــــــست!!
بیایید با آنها مهربان رفتار کنیم.
-----------------------------------------
خب یکی نیس به این دختر خانم بگه
آخه خانمی اگه ما پسرا نبودیم
که شرکت  ترشی یک و یک هم
شماروتحویل نمی گرفت
واقعا اعتماد به سقفش منو کشته

عشق چیست؟


این رو بدون که...
 عشق فرامو کردن نیست...بخشیدنه...
 دیدن نیست...احساس کردنه...
 جا زدن نیست...صبر کردنه...
 پس...
 چه دعایی کنمت بهتر از این...
 خنده ات از ته دل...
 گریه ات از سر شوق...
 

روانشناسی

اگرکسی بیش ازحد میخندد حتی به موضوعات خیلی ساده و معمولی؛او از درون به شدت اندوهگین است.
اگر کسی بیش از حد میخوابد او به شدت احساس تنهایی میکند.
اگر کسی کمتر حرف میزند و یا در زمان حرف زدن سریع صحبت میکند یعنی رازی برای پنهان کردن دارد
اگر کسی به طور غیر نورمال غذا میخورد از استرس و فشار زیاد رنج میبرد.
اگر کسی بسادگی میگرید فردی بیگناه و دل نازک است.
اگر کسی به سرعت عصبانی میشود حتی برای مسایل کوچک؛او عاشق شده است
به اطراف نگاه کن
همه را خواهی دید
بیایید دیگران را بفهمیم
(پدر علم روانشناسی؛زیگموند فروید)