کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

یلدا مبارک

درودی به زیبایی نام اهورامزدا؛

به بزرگی فلات آریایی؛به زرینی برگهای اوستا

 به بزرگی تاریخ پارس و به گرمی آتش مقدس زرتشت

هدیه به تو که از نسل کوروش و داریوشی.

پیشاپیش جشن آریایی یلدا بر شما مبارک.


"ذکــــر دوستــــــ داشتن"

احتیـــاجی بـــه تسبیــــح نیستـــــ ...

دستــــانتـــــ را کـــه بـــه من بـدهـــــی

بـــــا انگشتــانتــــــ ،

"ذکــــر دوستــــــ داشتن"

میدهـــَــم !

خـــــ♥ــــــدای من


سیگار.....!!!

 هِـــــی تو؛تَـــــلخی این سیگـــــار شـــــیرین تر از دروغ های توست

.

.

 بعد از رفتنت

برای زندگیم برنامه های مرتبی چیدم
شب تا صبح بیدار
صبح تا شب سیگار.....

              

زمانه دستم را خواند....


قیافه حق به جانب من حتی به چشم کسی نیومده ولی سیمای او "...دنیا رو به اتش کشیده
می دونی چرا...
دلیلش نه بی عرضگی منه و نه نازشصت اون
  دلیلش بی غیرتی همونایی است که فرق بین راست و دروغ را نمی دانند
دلیلش بی گناهی اونیه که حالا داره جولان میده ودست اویزش همینه که بی گناهه و گناه من؛
اگر من حرفی زدم حالا پاش ایستادم
بگذار اون هم بایسته
هر کدام که دیرتر زمین خوردعشق هم مال اون؛ من برای شکست خوردن و شکست دادن نیومدم
"من فقط اومدم که بهت بگم فراموشم کن
اگه برات عادت شدم و نیستم اومدم که . . .                                                                                          

واسه همیشه خداحافظ اخم چشمای من...




اره بهم قول داده بودی جبرانش کنی منم باور کردم مثل اون روزی که بهم قول دادی باورم کنی
 اما نمیدونم چی شد یادت رفت
حالا برای من تو این شبا به جز یه تصویر زنده از همه ی خاطره های تلخو شیرینی که چنگ میزنه به وجود عاشقم
چیزی نمونده اما هنوزم دوستت دارم
هر چند از زندگیم بیرونت کردم ولی هنوزم به یادت آهنگ ستاره رو گوش میدم تا شاید امید از دست رفتمو یادم بیاره
اونوقت اروم اروم اخم چشمامو با ابر اسمون هم خونه کنم
اونوقت بارون میاد و منو دوباره یاد تو میندازه
وقتی زیر بارون منو یادت رفت که منتظرم منم اروم اروم اخم چشمامو با ابر اسمون هم خونه کردم  
 
  واسه همیشه خداحافظ اخم چشمای من