کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

اسراف می شوی


در دست های چه کسی

اسراف می شوی تو
اکنون که من
به ذره ذره ات

محتاجم؟

دلتنگی


دلتنگی یعنی

اذان مغرب

به افق چشم های کسی......

ادم ها

آدم ها آنقــــدر زود عوض می شوند....

که تو فرصت نمیکنی ....

 به ساعتت نگاهـــی بیندازی....

 و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها و دشمنی ها....

فاصله افتاده است.....

سرما


سرما همه چیز را به هم نزدیک میکند....

گاهی حرف های تو از دهان من بیرون می آیند...

گاهی دست های من از جیب های تو...

ادم که عاشق میشود...


آدم که عاشق شد ،گرما نمیفهمد
آدم که عاشق شد، من من، نمیفهمد
طوفان نمیفهمد
سرما نمیفهمد
چیزی نمیفهمد
اصلا...
نمیفهمد....!

رسیدن...


رسیدن آداب دارد

وقتی رسیدی

باید بمانی....باید  بسازی

باید بدانی که چقدر زجر کشیدی تا رسیدی

که آرزویت بوده برسی

وقتی رسیدی باید حواست باشد تمام نشوی....

قدم هایت...

قدمهایت را یواش تر بردار!


بگذار به پایان نرسد این خیابان.

نمی دانم کی دوباره همقدمی با پاهایت نصیب پاهایم خواهد شد؟

بمان تا تمامی لحظاتم را به نامت کنم.

عکس های عاشقانه کارتونی


بازم با یه پست جدید سراغ دیده گان شما عزیزان امده ایم
در این پست برای شما عزیزان چند عکس عاشقانه عاشقانه
کارتونی و فانتزی رو آماده استفاده شما عزیزان کرده ایم .
 برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید .




ادامه مطلب
 
ادامه مطلب ...