کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

دل دیوونه

حالم اصلا خوب نیست..........

 

خدایا دلمو آروم کن.......

تو که نذاشتی به عشقم برسم حالا بیا این دلو آروم کن......

چرا گذاشتی عاشقش بشم وقتی نمیخواستی بهم بدیش.........

 

حالا با این دل دیوونه چیکار کنم؟


نگاهت را از من دریغ نکن...!


خواستم تا اخرین نوشته ام هم از تو باشد...

از نگاه پر معنایت ،از قلبم که هنوز که هنوز است برایت میتپد...
از قلمم که تا نام تو را مینویسد برای ادامه دادن بی قراری میکند....
روزهاست که دیگر خیره در چشمهای روشنت نشدم...
باور کن ؛
باور کن من بیتاب آن چشمهایم...
چشم هایی که برایم زندگی بود...
برایم نفس کشیدن بود....
من بدون آن چشم ها نمیتوانم زندگی کنم....
نگاهت را از من دریغ نکن....


یادگار عشقم....

یادمه اولین باری که عشقم فهمید سیگار میکشم ،

مثل بارون بارید . . .

با گریه قسمم داد

” توروخدا دیگه نکش توروخدا ترکش کن ”

صداش توگوشمه هنوز !

اما من هنوزم که هنوزه دارم میکشم . . .

آخه چون اونم قسم خورده بود ،

که ترکم نکنه ولی رفت . . . . . . !

دوستت دارم....!!!!


دوستت دارم بیشتر از خودم و کمتر از خدایم

.
چون عاشق توام و محتاج خدایم.

زیر باران چه دوست داشتنی تر میشوی...


 
 داشتـم به این فکر میکردم  که اگر باران ببارد  ... زیر باران چه دوست داشتنی تر میشوی ...
 
چه زیبا تر ... باران باشـد  و صدای خنده های تو  در گوشـم ...
 
باران باشـد  و  تو ...
 
باران باشـد  و نگاه های خسته ی مردمانی که منتظر یک روز بارانی بودنـد ...
 
در این هوا نفس هایشـان  عمیق تر شده است انگار... قدم هایـشان  کوتاه تر... لبخند هایـشان  واقعی تر...
 

پاییز

 بـرگ هـای پـایـیـزی

سـرشـار از شـعـورِ درخـت انـد

و خـاطـرات سـه فـصـل را بـر دوش مـی کـشـنـد

آرام قـدم بـگـذار

بـر چـهـره ی تـکـیـده ی آن هـا
ایـن بـرگـهـا حـرمـت دارنـد...

درد پـایـیـز،درد ”دانـسـتـن” اسـت...



پ ن: سلام دوستای گلم.آغاز سال تحصیلی جدید
رو به همه ی شما تبریک عرض میکنم
میدونم باید تسلیت عرض میکردم
اما شما به بزرگواری خودتون ببخشید