کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

زندگی اجبار نیست...

زندگی اجبار نیست....
وقتــ‗__‗ــی گیــ‗__‗ــج میشــ‗__‗ــدم بـه کلــ‗__‗ــمات پنــ‗__‗ــاه میبــ‗__‗ــردم
امــ‗__‗ــان از امــ‗__‗ــروز کــ‗__‗ــه کلمــ‗__‗ــات خودشــ‗__‗ــان هم گیــ‗_‗ــج و ویــ‗_‗ــج شــ‗__‗ــده اند !

کاش میشد....!



کاش میشد هیچ کس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود

گفته بودی با تو می مانم ولی

رفتی و گفتی که اینجا جا نبود

سالیان سال تنها مانده ام

شاید این رفتن سزای من نبود

من دعا کردم برای بازگشت

دست های تو ولی بالا نبود

باز هم گفتی که فردا میرسی

کاش روز دیدنت فردا نبود

روز مادر گرامی باد

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن،


همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان مبارک باد.



این گلام تقدیم به مادر خودم و بقیه مادرای مهربون دنیا هر چند میدونم هر کاریم کنیم نمیتونیمممم زحمتاشونو جبران کنیم

احساس من...


و این پایان خط زدن بر من نیست

آغاز بی لیاقتی توست

همیشه بهترین ها برای من بوده و هست

اگر مال من نشدی قطعا بهترین نبودی

این تو نیستی که مرا فراموش خواهی کرد

این منم که به یادم اجازه نخواهم داد از نزدیکی ذهن تو عبور کند

صحبت از فراموشی نیست صحبت از لیاقت است

و من محکمتر از آنم که آنچه اسمش را غرور گذاشته ام برای تو به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداختنش فقیر بودی.


تهایی....


رفته بودم سر حوض تا ببینم شاید،


عکس تنهایی خود را در آب...


آب در حوض نبود


ماهیان می گفتند:


هیچ تقصیر درختان نیست


ظهر دم کرده تابستان بود


پسر روشن آب، لب پاشویه نشست


و عقاب خورشید، آمد اورا به هوا برد که برد.