کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

دلم گرفته از بی وفایی هات....



دلم گرفته از بی وفایی هات
از بی توجهی هات
از بهانه هات
از نبودن هات
از همه چی دلم گرفته
از اینکه از تو فقط یه اسم به جا مونده
هستی ولی نیستی
دلم گرفته و بیان کردن این حس نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای نداره
تمام افرادِ اینجا خیلی خوب می دونن دل گرفتن یعنی چی
می دونن دل گرفتن معنی نداره , درد داره د------ر-----د
می فهمی ؟؟؟
کاش توام نوشته هامو می خوندی
کاش توام...
                                                                

محرم....


دامن علقمه و باغ گل یاس یکی است
قمر هاشمیان بین همه ناس یکی است
سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب
نام زیبای اباصالح و عباس یکی است


*************************************

فرا رسیدن ایام محرم الحرام ؛ ماه  پیروزی خون بر شمشیر را به شما

دوستداران اهل بیت  تسلیت عرض مینمایم.


قانون حذف...


از زندگـــــی کسی حذف شدم ؛
کــــه برای داشتنش
خیلی ها را
از زندگــــــی ام حذف کرده بودمــــــــ . . . . . . .

گذرا....

  تقصیر تو نیست !


تقصیر من بود !

آن روز که عشق را در چشمانت خواندم

فراموش کردم که

این نیز بگذرد