کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ...

ﻧﻪ ﺣﻮﺻﻠـــﻪ ﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘــﻦ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫـــــــﻢ ﮐﺴـﯽ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﻢ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺳـــــَــــﺮﺩﻡ
ﻣﺜـﻞ ﺩی
ﻣﺜـﻞ ﺑﻬﻤـــﻦ
ﻣﺜـﻞ ﺍﺳﻔﻨــــــﺪ
ﻣﺜـﻞ ﺯﻣﺴﺘــــــــﺎﻥ
ﺍﺣﺴــــــﺎﺳـﻢ ﯾـﺦ ﺯﺩﻩ
ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــﺎﯾـﻢ ﻗﻨﺪﯾــــﻞ ﺑﺴﺘــﻪ
ﺍﻣﯿــــــﺪﻡ ﺯﯾــﺮ ﺑﻬﻤــﻦ ِ ﺳــﺮﺩ ِ ﺍﺣﺴــﺎﺳﺎﺗﻢ ﺩﻓــــــــﻦ ﺷـﺪﻩﻧﻪ ﺑﻪ ﺁﻣـــــﺪنی ﺩﻝ ﺧﻮﺷــﻢ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘـــــنی غمگینﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﭘــُﺮ ﺍﺯ ﺳﮑـــــــــﻮﺗـﻢ...

دلم لک زده واســﮧ...

دلم لک زده واســﮧ یــﮧ عاشقانـﮧ ے اروم . . .

کــﮧ تو رو سفت بغل کنم . .

بذارے ازت گـلــﮧ کنم . .

از همــﮧ این کابوسهایـے کــﮧ چشم تــــورو دور دیـــدن و آزارم دادن . .

گریــــﮧ کنم و تو اشکامو پاکـــ کنــے . .

دلتنگـے هام رو بهونــﮧ کنم . .

سرم رو توے گودے گردنت قایِم کنم . .

تمام نفســــم رو پر کنم . .

از عطر تنت و آروم بگیرم . .


CD

Love is like a CD track

That links our hearts together

Dont ever break that CD because That

...........wouldbreak my heart too


عشق مثل تراک های یک سی دی میمونه

که قلب های مارو به هم پیوند میده.

هرگز سعی نکن که اون سی دی رو بشکنی

چون اینکارت ممکنه باعث بشه قلب من هم بشکنه.


نوروز مبارک باد

   هواللطیف
یامقلب قلب ما را شاد کن         یا مدبر خانه را آباد کن
یامحول احسن الحالم نما          از بدیها فارغ البالم نما 


با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد ،

سالی دیگر گذشت و نوروزی دیگر از راه رسید تا طبیعت با لبخند شکوفه هایش

بار دیگر به ما بیاموزد که تنها عشق ، محبت و امید را در دل خود  بپرورانیم

و تلاش کنیم فردایمان بهتر از امروزمان باشد .

با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده محترمتان در سال جدید .
عیدتان مبارک  ، روزهایتان بهاری و بهارتان جاودانه باد . 

  

اس ام اس رسمی تبریک نوروز 93