کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

من...

مــــــــــن ↯↯ ♚₰✯↬

اگه کم حرفم ✦ ♚₰✯↬

اگه یکم تخسم✦ ♚₰✯↬

اگه یکم سردم ✦ ♚₰✯↬

اگه یکم مغرورم✦ ♚₰✯↬

☜ اگه اعصاب ندارم✦ ♚₰✯↬

اگه همیشه تنهام ✦ ♚₰✯↬

اگه همیشه رک بودم✦ ♚₰✯↬

اگه به همه بی اعتمادم✦ ♚₰✯↬

اگه روی خوش نشون نمیدم✦ ♚₰✯↬

اگه بهم نزدیک شدی و دورت کردم ✦♚₰✯↬

←✘دلیل نمیشه که بیمعرفتم ✘→ ✯↬

✪✘ فقط بخاطر اینه که ↓↓↓♚₰

اینقدر از دوست و دشمن ضربه خوردم که دیگه

حوصله ی خودمم ندارم ✘✪ ✯↬

ﻣَـﻦ ☞ﻫـﯿـﭽـﻮﻗـﺖ ﺗـﻈـﺂﻫـﺮ ﺑـﮧ ﮐـﺴـﮯ ﮐـِﮧ ﻧـﯿـﺴـﺘـﻢ

ﻧـﻤـﮯ ﮐـﻨـﻤـ ✅✅✘✘

ﭼـُـﻮﻥ ﺗـﺮﺟـﯿـﺞ ﻣـﮯ ﺩﻫـﻢ ﻧـﺴـﺨـﮧ ﺍﯼ ﺍﺻـﻠـﮯ ﺍﺯ

ﺧـﻮﺩﻣـ ﺑـﺂﺷـﻢ ??﹏♥﹏

ﺗـﺂ ﻧـﺴـﺨـﮧ ﺍﯼ ﺟـﻌـﻠـﮯ ﺍﺯ ﺷـﺨـﺼـﮯ ﺩﯾـﮕـﺮ…..❎??.↯♨

مَــــن خـــودَمَــــم↯↯

کلبه کوچک قلبم

کلبه کوچک قلبم تاابدخانه ی توست

اشک من هرشب درخلوت  خویش بهانه ی توست

دل من کنارجمع گرچه که بی احساس است

ولی تاتودردل هستی خوارودیوانه ی توست

مانمی دانیم که فرداچیست درتقدیرمان

ولی امروزپناهگاه سرم شانه ی توست

فکرمن شایدهزاران خانه پرواز کند

کلبه ی قلبم ولی خانه وکاشانه ی توست…..