کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

احساس من...


و این پایان خط زدن بر من نیست

آغاز بی لیاقتی توست

همیشه بهترین ها برای من بوده و هست

اگر مال من نشدی قطعا بهترین نبودی

این تو نیستی که مرا فراموش خواهی کرد

این منم که به یادم اجازه نخواهم داد از نزدیکی ذهن تو عبور کند

صحبت از فراموشی نیست صحبت از لیاقت است

و من محکمتر از آنم که آنچه اسمش را غرور گذاشته ام برای تو به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداختنش فقیر بودی.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد