کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

...


با من بیا زیبای من! تا عشق مهمانت کنم...

دردی اگر داری بگو با بوسه درمانت کنم...


آرامشت را بی خیال ...امشب به ساز من برقص...!

پاسخ بگو،پلکی بزن،تا مست و حیرانت کنم...


بنشین فقط حرفی بزن حتی به نرخ عمر من...

جانم فدایت! خنده کن تا ماه ارزانت کنم...!


ترسوترین ترسای من قید قوانین را بزن ...

همراه شو تا آشنا با شیخ صنعانت کنم...!


سیاره ی زیبای من دور تو گردش میکنم

خواهی تو را زیباترین کیوان کیهانت کنم...؟


اسطوره ی مهر و وفا بی شک تو هستی خوب من...

با من بمان تا سرتر از تاریخ یونانت کنم...!


در حسرت این لحظه ها یعقوب دیدارت شدم...

حالا که هستی صبر کن تا عشق مهمانت کنم...!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد