کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...
کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

کلبـــــــ♥ـ♥ــــه عآشقـــــ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـ♥ـــآنها�...

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمیرود...

اهای..

اهای دختر سرزمین من...

اخ ببخشید باز جنسیتت را فراموش کردم!!!

پسر سرزمین من...

معلوم هست کجایی خیلی وقته که تو را گم کرده ایم...

دیروز داشتی مردانه در میدان میجنگیدی...

امروز داری توی ارایشگاه ابرو برمیداری،

مو رنگ میکنی،دماغت را سر بالا میکنی...

اهای پسر سرزمین من...

دخترااااااااان سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم باشد،قوی باشد در سختی ها،در دشواریها همراه و همیارشان باشد

انقدر قوی باشد که تمام دنیا در مقابلش کم بیاورد...

اهای پسر سرزمین من کمی اهسته برو....

به کجاااااا چنین شتاباااااااااااان؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد